Mini marka patronu Esther Bahne: Yeni minimalizm

bigsecret

New member
bilanço Mini marka patronu Esther Bahne

Yeni minimalizm



26.11.2019 tarihinde yayınlandı




P90215541_highRes_salone-del-mobile-20




Esther Bahne, araba konusunun bir statü sembolü olduğuna inanıyor.

Kaynak: BMW


Esther Bahne, Mini’nin pazarlamasından sorumlu olduğundan, araba ikincil bir rol oynadı. Şehir sakinleri kendi araçlarına gittikçe daha az önem veriyor. Tutkulu sörfçü bile bir şeye arabadan daha acil ihtiyaç duyar.





EMini markasının başkanı 40 yaşındaki Sther Bahne, İngiliz ikonunu metropol yaşam tarzının bir alegorisi olarak konumlandırmak istiyor. Şuna inanıyor: “Bir statü sembolü olarak araba konusu bitti.” En azından köyde yaşamayan insanlar için. Bu yıl boyunca, BMW şirketi (satışlar: beş milyar avronun üzerinde) ilk elektrikli modelini piyasaya sürmek istiyor.

1. Stil ikonunuz ve neden?

Tabii ki Phoebe Philo ve Christine Lagarde. Her iki kadın da gücün dinginlikte yattığını gösterdi.

2. Kötü stil nedir?

Diğer kişiye dikkat eksikliği.

3. İyi bir tarz zeka meselesi midir?

HAYIR. İyi tarz bir tavır meselesidir.

4. “Seni göt!” den daha şık bir küfür var mı?

Elbette birine hakaret etmenin hiç bir tarzı yok. Ayrıca eşekleri de fazla sempatik buluyorum. Mecbur kalırsam, sürüngenler dünyasından bir şey seçmeyi tercih ederim. Veya bir erik.

5. Bugün hala sizin için çok pahalı olan kesinlikle neye ihtiyacınız var?

Portekiz’de Costa Vicentina’da bir mülk. Dalgalara çok yakın, sörf otobüsüm, incir ağaçları ve birkaç eşek için yer var.