Bu kış tatilinin tadını çıkarmak için Arjantin'den 6 turist treni

bigsecret

New member
Kış tatili başlıyor, ailenizle birlikte ülke çapında manzaraların ve aktivitelerin tadını çıkarma zamanı.


Zevk alınacak etkinliklerin analizi açısından, farklı manzaralardan geçen turist trenleri Arjantin'den Córdoba dağlarından Fuegian'ın ormanlarına ve dağlarına veya Salta'nın dağlık bölgelerine kadar.


Turist trenleri bu manzaraları tanımak için bir fırsattır. çeşitli sürelerde turlar ve çeşitli tekliflerdoğayla tam temastan tarihi hikayelere veya gemideki yemeklere kadar uzanan bir yelpazede.


Burada, bu kış tatilleri için altı teklif 2024.


Salta'daki La Polvorilla Viyadüğü'ndeki Bulutlara Giden Tren.

Bulutlara Giden Tren, Salta


Geçen yılın temmuz ayında ülkenin en ünlü treni. Turistik demiryolu hizmeti olarak 50. yılını kutladı ve National Geographic'in seçtiği dünyanın en iyi demiryolu gezilerinden biri olarak.


Başlangıçta rotası başkent Salta'dan başlayıp Puna'daki -7 saatte 217 kilometre- La Polvorilla viyadüğüne kadar gitse de, birkaç yıldır bu rota kısaltıldı ve yolculuğun ilk kısmı artık otobüsle yapılıyor Salta'nın başkentinden Lerma Vadisi ve Quebrada del Toro üzerinden San Antonio de los Cobres'e giden yol.


Salta treni turistik ürün olarak 50. yılını kutladı.  Fotoğraf: “Telam”
Salta treni turistik ürün olarak 50. yılını kutladı. Fotoğraf: “Telam”

Daha sonra tren yolculuğu San Antonio de los Cobres istasyonundan başlar ve La Polvorilla Viyadüğü223,5 metre uzunluğunda, deniz seviyesinden 4.200 metre yüksekte ve yerden maksimum 63 metre yüksekliğe sahip muhteşem bir mühendislik eseri. Dır-dir dünyanın en yüksek demiryolu köprülerinden biri.


Cumartesi 7/20'ye kadar Salta'dan kalkışlar şu saatte: sabah 921:00'den itibaren geri dönüyor. sabah 7 ve 20:30'da geri dönüyor.


Yolculuğun tamamı (otobüs+tren+otobüs), bu kış Arjantin'de yaşayanlar için promosyonlu bir tarifeye sahiptir. 93.900$ 13 yaşın üzerindekiler için banka havalesi yoluyla ödeme yapılması durumunda, banka kartı veya kredi kartıyla tek ödemede 103.900 ABD doları. Ayrıca 3, 6, 9 veya 12 taksitle de ödenebilir (örneğin, 37.362 ABD Doları tutarında 3 taksit veya 11.621 ABD Doları tutarında 12 taksit).


Emekliler için transferle birlikte 79.900 ABD doları, banka veya alacakla birlikte 89.900 ABD doları; ve 13 yaşın altındaki çocuklar için sırasıyla 73.900 ABD Doları ve 83.900 ABD Doları,


Eski İngiliz ve Alman lokomotifleriyle çalışan Dünyanın Sonu Treni.
Eski İngiliz ve Alman lokomotifleriyle çalışan Dünyanın Sonu Treni.

Dünyanın Sonu Treni, Tierra del Fuego


Tierra del Fuego Milli Parkı'nın muhteşem manzaraları arasında, demiryolu hattı üzerinde dolaşmaktadır. mahkumlar inşa etti 20. yüzyılın başlarında Ushuaia hapishanesi Tierra del Fuego'da tutuklu bulunanlar (bu yüzden buna “mahkum treni” de diyorlar).


Orijinal 25 kilometrelik rotanın 7 kilometresi, Ushuaia'nın merkezine 10 kilometre uzaklıktaki Dünyanın Sonu İstasyonu'ndan kalkan turist treniyle kat ediliyor.


Buradan Dünyanın Sonu Treni Tierra del Fuego Milli Parkı'na giriyor ve büyük ölçüde Pipo Nehri kıyısı boyunca, lenga ormanlarıyla kaplı dağların arasından geçiyor. Yolculuk sırasında kaydedilmiş bir anlatım trenin hikayesini anlatıyorCordón del Toro'yu geçip nehir üzerindeki Quemado köprüsünü geçtikten sonra ilk durağı Cascada La Macarena istasyonunda olan n.


Fuegian manzaraları arasında lezzetli bir yolculuk.
Fuegian manzaraları arasında lezzetli bir yolculuk.

Burada şelaleyi ve Tierra del Fuego'nun orijinal yerleşimcileri olan Yámanas yerleşiminin yeniden inşasını görmek için aşağıya inmek üzere birkaç dakika durur.


” içinden geçtikten sonraağaç mezarlığı100 yıl önce mahkumlar tarafından kesilen ağaçların kalıntılarını görebileceğiniz son istasyon olan Milli Park'ta durmaktadır. eski lokomotifin ayırma ve birleştirme manevralarıara duraklar olmadan ilk istasyona dönüşü başlatmak için.


Toplamda yürüyüş neredeyse iki saat sürüyor ve Üç kalkış saati vardır: 9:30, 12:15 ve 15:00, iki bilet kategorisiyle: Turista sınıfında ücret 40.000$ 13 yaş üstü çocuklar için 26.000 Dolar, emekliler için 26.000 Dolar, 4-12 yaş arası çocuklar için 20.000 Dolar (0-3 yaş arası ücretsiz).


Premium sınıfta 13 yaş üzeri 108.000$; 4 ila 12 yaş arası çocuklar, 54.000 dolar.


www.trendelfindelmundo.com.ar


Iguazú Milli Parkı'ndaki Ekolojik Orman Treni.  Fotoğraf Shutterstock
Iguazú Milli Parkı'ndaki Ekolojik Orman Treni. Fotoğraf Shutterstock

Orman Ekolojik Treni, Misiones


Tam zamanında gelen bir yeniden yapılanma. Iguazú Milli Parkı'ndan geçen Ekolojik Orman Treni'nin rotası, Garganta del Diablo istasyonuna giden rotanın son bölümü olan bu 13 Temmuz Cumartesi gününden itibaren, yeniden inşa nedeniyle bunu yapma imkanı olmayan aylar sonra toparlanıyor. Geçtiğimiz Ekim ayında şiddetli bir nehir selinden etkilenen yürüyüş yolları.


Parkın girişinden Şelalenin ana şelalesi olan Şeytan Boğazı'na kadar olan 14 km'lik güzergahta tren, Vagonlar doğal çevreye açılıyorBu da doğayı takdir etmenizi sağlar.


Merkez istasyondan (kafeterya ve büfenin bulunduğu yer) ayrılır ve ilk önce durakta durur. Şelale istasyonuAşağı ve Yukarı devrelere giden patikaların başladığı, küçük bir meydanın, dinlenme alanının, gastronomi ve tuvaletlerin bulunduğu yer.


Tren şarj edilebilir pillerle çalışıyor ve gürültü kirliliği minimum düzeyde.
Tren şarj edilebilir pillerle çalışıyor ve gürültü kirliliği minimum düzeyde.

Son durak Şeytanın Boğaz İstasyonuYakın zamanda yeniden açılan yürüyüş yolunun başladığı ve 1.100 metre yükseklikte, Şelalenin ana şelalesi olan 80 metre yüksekliğindeki Şeytan Boğazı'nın Balkonu'na çıktığı yer.


Tren yolculuğu Milli Park girişine dahilArjantinliler için maliyeti 10.000$emekli ve emeklilere, 0-5 yaş arası çocuklara ve engellilere ücretsizdir.


www.iguazuargentina.com, www.argentina.gob.ar/parquesnacionales/iguazu


Karda Sierras Treni.  Fotoğraf @trenesargentinosop
Karda Sierras Treni. Fotoğraf @trenesargentinosop

Sierralar Treni, Córdoba


Bu tren, Córdoba'nın başkentini Punilla Vadisi'ndeki La Cumbre ve Capilla del Monte'ye üç buçuk saatlik bir yolculukla bağlar ve Córdoba manzaralarını keşfetmek için çok ilginç bir seçenektir.


Dağların arasında dolanan tren, San Roque Gölü kıyısındaki San Roque ve Cassaffousth, Villa Carlos Paz, Bialet Massé, Cosquín, Casa Grande ve Valle Hermoso gibi istasyonlarda durur. Dereleri geçin, dağların arasından geçin ve tünellerden geçinPunilla'nın harika manzaralarını veriyor.


Punilla Vadisi'ndeki Cosquín istasyonundaki tren.
Punilla Vadisi'ndeki Cosquín istasyonundaki tren.

Tren var yedi günlük frekansancak hepsi terminal istasyonlarından başlamasa da (web sitesindeki programa bakın).


Córdoba istasyonundan San Roque'a bilet ücreti 1.500 dolar; Cosquín'e 1.850 dolar; La Cumbre'ye 3.350 dolar; ve Capilla del Monte, 3.700 dolar.


www.trenesargentinos.gob.ar


www.trendelassierras.com.ar


La Trochita, raylar üzerindeki müze Patagonya'da.
La Trochita, Patagonya'daki “raylar üzerindeki müze”.

La Trochita, Chubut ve Río Negro


Zaten efsane haline gelmiş bir tren. İle neredeyse 80 yıllık yaşam 75 cm'lik dar hatlı rayları nedeniyle La Trochita olarak bilinen Eski Patagonya Ekspresi, raylar üzerinde bir müze Patagonya bozkırının başladığı yerde bulunan ve yük taşıyan kasabaları birleştirmek için doğmuş olan ve günümüzde başka zamanların Patagonya'sına seyahat etmenizi sağlayacak turistik turlar sunan.


1922 yılında İngiltere ve Almanya'da inşa edilen lokomotiflerle güçlendirilmiş, bugün üç turikisi Chubut'ta ve diğeri Río Negro'da.


Chubut'ta en popüler gezi-Esquel'in bir parçası ve bozkır ve dağ eteklerinde dolaşır Nahuel Pan istasyonunaYerli Kültürler Müzesi'ni, zanaatkar fuarlarını ve tren geldiğinde açılan Tokom topayiñ fuarını ziyaret edebileceğiniz yer.


Temmuz ayında seferler olacak her cumartesi ve 16'sı Salı ve 18'i Perşembe saat 10'da (sabah 9'dan itibaren check-in) 13:00'te dönüş ücreti Arjantinliler için geçerlidir. 29.500$Reşit olmayanlar için 21.000 Dolar, emekliler ve üniversite öğrencileri için ise 21.500 Dolar.


La Trochita'ya Esquel, El Maitén ve Ingeniero Jacobacci'den geziler düzenlenmektedir.  Fotoğraf: Nicolás Sirerol.
La Trochita'ya Esquel, El Maitén ve Ingeniero Jacobacci'den geziler düzenlenmektedir. Fotoğraf: Nicolás Sirerol.

İtibaren Maitenayrıca Chubut'ta, bu kış 228 km'ye kadar rota: Río Negro eyaleti sınırına doğru 1 saat 45 dakika (gidiş dönüş). Chubut Nehri'ni geçen köprüde bir durak var ve dönüş yolunda araba ve lokomotif genel onarım atölyelerinde rehberli bir tur var. Oran: 17.000$ (Salı, perşembe ve cumartesi günleri saat 14.00'te çıkış ve 16.00'da dönüş).


Diğer ucunda, Río Negro eyaletinde-75 cm- eski dar hatlı trenin Ingeniero Jacobacci'den iki teklifi var, bunlardan biri kışın çalışıyor (gidecek) 22 Temmuz), Mümkün değil Kavşak 648'e (gidiş 12.00, dönüş 14.30) olup ücreti şu şekildedir: 6.200$ Yetişkinler için 5.000 Dolar, emekliler için 5.000 Dolar ve 4 ila 12 yaş arası çocuklar için 4.300 Dolar.


Bariloche'den Jacobacci'ye gidiş-dönüş transferler dahilse fiyat şu şekildedir: 13.700$ Yetişkinler; Emekliler için 12.300 dolar, 4 ila 12 yaş arası çocuklar için ise 11.500 dolar.


trenpatagonicosa.com.ar/la-trochita/


Patagonya Treni, bozkır ve dağ sırası arasında.  Fotoğraf Turizmi Río Negro
Patagonya Treni, bozkır ve dağ sırası arasında. Fotoğraf Turizmi Río Negro

Patagonya Treni, Río Negro


Patagonya Treni yolcular içindir ama aynı zamanda içinden geçtiği için harika bir turizm deneyimidir. Bozkır boyunca 850 km Atlantik kıyısındaki San Antonio Oeste ile Nahuel Huapi Gölü kıyısındaki ve And Dağları'nın eteklerindeki Bariloche arasındaki Patagonya.


Her iki başlık arasında tren 10 durakDiğer istasyonların yanı sıra Valcheta, Ramos Mexia, Maquinchao ve Ingeniero Jacobacci gibi.


San Antonio Oeste'den Bariloche'ye bir gecelik gezi.  Fotoğraf Cecilia Prophetic
San Antonio Oeste'den Bariloche'ye bir gecelik gezi. Fotoğraf Cecilia Prophetic

Parça Cuma günleri saat 20.30'da San Antonio Oeste'de. Cumartesi günleri saat 9:53'te Bariloche'ye varır. Dağ şehrinden dönüş Pazar günleri saat 17.00'dePazartesi günleri saat 7:14'te San Antonio Oeste'ye varacak.


26'ncı Cuma ve 28'inci Pazar için First Class biletleri vardır. 36.000$ kişi başına.