Almanya’nın En Beğenilen Şirketleri 2019: Miele, Almanya’nın en beğenilen şirketi

bigsecret

New member
DTüm dünyada tanınan ve hayran olunan ve tamamen kurucusunun soyundan gelen yaklaşık 80 kişinin sahip olduğu ev aletleri üreticisi Miele mükemmel bir genel duruma sahiptir, ancak her şeyden önce Almanya’daki yöneticiler arasında en iyi itibara sahiptir.

50 yaşındaki Genel Müdür Markus Miele, “Markamız sağlamlığı ve güvenilirliği temsil ediyor” diyor. Westphalian kahramanlar topluluğunun geliri kısa bir süre önce biraz artarak 4,16 milyar Euro’ya yükseldi, bu da Miele’de doğa yasaları açısından yeni bir en iyi değere karşılık geliyor. Temeli atılan 1899’dan bu yana en büyük ürün lansmanı da gelişigüzel bir ifadeyle başarılı bir şekilde gerçekleştirildi.

Koblenz yakınlarındaki WHU’da ekonomist ve pazarlama uzmanı olan Martin Fassnacht, onun için Miele’nin “güvenilirlik, uzun ömür ve üstün kalitenin birleştiği”nin somut örneği olduğunu söylüyor. Profesör, “kurucunun dördüncü kuşaktaki torunları tarafından hala bu kadar başarılı bir şekilde yönetilen” bu büyüklükteki bir şirketi neredeyse hiç bilmiyor.


ayrıca oku







Bu aynı zamanda, BİLANZ’ın Almanya’da faaliyet gösteren şirketlerin itibarını sorduğu temsili olarak seçilen 1.482 yönetim kurulu üyesi, genel müdür ve yöneticilerin görüşüydü.

“Maliyetten önce kalite”


Miele’de iki ailenin torunları kendi başlarına gelirler: sadece Miele’ler değil, aynı zamanda göreceğiniz gibi iyi geçinen iki klan olan Zinkann’lar. Örneğin Miele’ler, hisselerin dağıtımında küçük bir liderlik elde ettiler (yüzde 51,1) ve bundan biraz tatmin olmak için her türlü nedene sahiplerdi, ancak bunun yerine Zinkann’ların bunu hissetmesine izin vermemenin gerçek büyüklüğünü kendilerine kabul ediyorlar – hissedarlar toplantısındaki dar çoğunluklarıyla zaten bir şey yapamayacak olsalar da: çünkü önemli kararlar yüzde 60’ın onayını gerektirir ve önemsiz olanlar bile bir topluluk ve statü duygusuyla oy birliği ile alınır. 1899’dan beri şikayet için çok az neden var.

Kurucunun torunlarından biri olan Markus Miele’ye ek olarak, beş kişilik yönetim ekibinin ikinci üyesi de çalışıyor: Reinhard Zinkann, 60. İyi huylu, ikisi teorik olarak sadece birer oy hakkına sahip olmayı kabul etti. üç meslektaşı gibi, ancak pratikte tahmin edebileceğiniz gibi bu onlara pek yardımcı olmuyor. Porsiyonlar tabiri caizse sudan daha kalındır.

Bay Zinkann bir keresinde “Kalite maliyetlerden önce gelir” demişti. Güzel bir hareket, neredeyse Beethoven’ın Yedinci’sindeki ikincisi kadar güzel. Ne yazık ki, kaliteye öncelik verme zorunluluğu, Miele makinelerinin neredeyse hiç bozulmaması anlamına geliyor.


ayrıca oku


--DOSYA--26 Nisan 2014'te Çin'in Şangay kentinde düzenlenen bir sergi sırasında Haier Group'un standını ziyaret edenler. Çinli ev aletleri devi Haier Electronics Group Co. Ltd.  bir Dünya Sağlık Örgütü (WHO) uzmanının şirketi iç mekan hava kirliliğini azaltmaya yaptığı katkılardan dolayı desteklediğini iddia ettikten sonra özür diledi.  Klima üreticisi, bir 'DSÖ uzmanı' olan Wang Hongcai'nin Haier'in klimalarını kirliliği azalttığı için övdüğünü ve 'küresel iç mekan hava kirliliğiyle mücadelenin Haier gibi yenilikçi girişimler gerektirdiğini' söylediğini resmi web sitesinde yayınladıktan sonra harareti hissediyor.






Müşteri, Gütersloh kalite sınıfı için daha fazla ödeme yapmaktan memnundur, ancak daha sonra çamaşır makinesinin kendisinden daha uzun ömürlü olduğunu öğrenmesi gerekir.Bu, üretici için de kolay değildir: çünkü çoğu insan yalnızca bir çamaşır makinesi veya bulaşık makinesi alır. ömürleri boyunca bir yerine dört ya da beş. Miele’nin bir süre önce ürünlerinin kullanım ömrünü 20 yıl olarak belirlemesinin nedeni budur. Yirmi yıl sonra, Markus Miele utanmadan “insanlar bazen yeni bir şey ister” dedi.

Bazı insanlar sadece yeni bir Miele cihazı istemiyor, aynı zamanda tüm şirket istiyor – bunu tekrar tekrar duyuyorsunuz. Kemik kadar ince olan finans yatırımcıları düzenli olarak şirketin kapısını çalarlar, ancak Markus Miele ve Reinhard Zinkann tarafından kibarca mahkemeden uzaklaştırılırlar: “Çoğu özel sermaye çalışanı,” dedi Markus Miele BILANZ röportajında, “sadece kartvizitlerini orada bırakın ve söyle: , Fikrini değiştirirsen konuşalım.’ Gerçekten bilgili insanlar bizi aramıyor bile – cevabı biliyorlar.”

Elbette bir halka arz da düşünülmüyor: “Sermaye kaynaklarımızı harika bir şekilde idare edebiliyoruz ve gelecek nesiller için de hazırlanıyoruz.”

Trump 2. sıraya sıçradı


Ekonomik başarı, neredeyse yok edilemez ve aynı zamanda şekliyle de etkileyici ürünler, estetik, güvenilir, dayanıklı, şirket tepesinde hatta iki kişilik bir kişilik ve son olarak doğru, skandalsız aktif olmanın avantajı. endüstri ve ille de gıda veya finans sektöründe değil: Almanya’nın En Beğenilen Şirketleri 2019’un gösterdiği gibi, bu genellikle iyi, bazen de son derece iyi bir itibarı garanti eder.

Ditzingen’den Trumpf şirketi de tarih kitaplarına konu oldu. Geçen yıl tabiri caizse sadece 20. sırada yer alan lazer uzmanı, BİLANZ listesinde ikinci sıraya kadar inip çıktı. Burada da yine kurucu aile görevde, canlı bir şirket, adeta tüzüklere aykırı rekabette üstün.

Strohgäu’daki güneybatı Neckar havzasında, so- Langen Feld denir.

Beşeri bilimler uzmanı ve şirket patronu 59 yaşındaki Nicola Leibinger-Kammüller, loncasında olduğu kadar içinde bulunduğu toplumda da saygı görüyor. En son, şirketiniz yeniden normal şeklini buldu, bu da en iyi durumda olduğu, satışları tüm zamanların en yüksek seviyesi olan 3,6 milyar Euro’ya yükselttiği ve faaliyet kârını yarıdan fazla artırarak yarım milyar Euro’nun üzerine çıkardığı anlamına geliyor.


ayrıca oku


Nicola Leibinger-Kammüller ve Mathias Kammüller, Ditzingen'deki merkezlerinde






Miele’nin iyi bir komşu, adil bir iş ortağı ve saygın bir işveren olarak takdir ettiği gibi, 14.500’den fazla çalışanı olan Trumpf en azından belirli bir resmi olmayan, resmi olmayan atmosferi korudu. Zaman makine mühendisliği için rahatsız edici olmakla tehdit etse de – uzun vadeli trafik sıkışıklıkları ve duraklamalar bekleniyor – Bayan Leibinger, “işler gerçekten kötüye gitmedikçe kimse işten çıkarılmaz” diyor.

Ailenin bir girişimci olarak sorumluluğunu ve sosyal piyasa ekonomisine bağlılığını ne kadar ciddiye aldığı, geçmişte iş bulma söz konusu olduğunda zaten ödenmiş olan temettüleri de iade etmesi gerçeğiyle de gösteriliyor.

Otomobil üreticileri de en iyi şirketler arasında temsil ediliyor


O zamanlar otomobil endüstrisi de bugünkü Miele veya Trumpf’a benzer mükemmel tercihlere ve hayranlık değerlerine sahipti: Porsche, Daimler, BMW, Audi veya VW – bunlar otomatik olarak yerel ekonominin güçlü kulübüne aitti, en çok arananlar arasındaydı. -Onlarca yıldır siyaset tarafından pohpohlanan, medya tarafından pohpohlanan işverenlerden sonra.

Başka hiçbir sanayi ürünü, izleyicilerinde otomobil kadar çılgın, verimli fanteziler uyandırmadı, başka hiçbir sanayi ürünü, imalatçılarını ve ardından alıcılarını imajını yükseltecek şekilde aydınlatmadı. Araba yapın ya da en azından insan yapın.

Ancak dizel skandalı, e-hareketlilik alanındaki başlangıçtaki garip çabalar, Tesla gibi yeni rakipler, otonom sürüşün milyarlarca dolarlık gelişimi ve pek çok gencin hala arabalarında kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kıpır kullanma ihtimali. Sahip olmak istemek, endüstrinin parlaklığına mat bir cila kazandırmaya yardımcı oldu.

Bavyera Motor Fabrikaları, Porsche ve kısa bir süre önce Daimler, ülkedeki en beğenilen ilk 50 şirket arasına girdi. BMW 16, Porsche ise 30 sırayı almayı başardı. Liderlikteki son ani değişiklikle, özellikle Bavyeralılar, eski güce olan inancı yeniden alevlendiren radikalizme olan arzularını dile getirdiler; Şirket son on iki ayda değerinin onda birini kaybettikten sonra hisse fiyatı da yavaş yavaş yükseliyor. Almanların en sevdikleri oyuncağı olan arabaya olan sevgileri hala yaşıyor.

Alman yöneticilerin saygısından korkmak zorunda olan sadece otomobil üreticileri değil. Tedarikçilerinin de morali bozuk: Brose (20.), Festo (22.) ve Webasto (35.), Dürr (92.) veya Hella (104.) – saygı seviyeleri hızla düştü. Continental (78.) gibi büyük formatlar da loncanın çıkmaza girmiş stratejisini telafi ediyor.

Alman iş dünyasındaki en iyi adresler ve en sevindirici fenomenler arasında şunlar yer almaktadır:

• Dördüncü sırada yer alan, herkes tarafından popüler olan ve Mieles, Zinkanns veya Leibingers kadar tanıdık bir vakfın sahibi olduğu kaliteli yarı iletkenler ve optoelektronik üreticisi Carl Zeiss AG. Çalkantılı zamanlarda bir temel, istikrar, destek ve güvenlik vaat eder;

• Ankete ilk kez dahil edilen ve hemen sekizinci sırada yer alan Heraeus şirketi, 1851’de Hanau’daki Zum Weißen Einhorn eczanesinden ortaya çıkan ve aynı zamanda fotovoltaik, sensör teknolojisinde de evde olan eski bir değerli teknisyen ve metal satıcısı ve özel aydınlatma teknolojisi. Kulağa biraz otoriter ya da sadece lokal anestezi ile çalışan bir beyin cerrahı gibi gelen Heraeus ismi, tüm ülkede büyük saygı uyandırıyor. Özellikle, 83 yaşındaki eski praeceptor Jürgen Heraeus hiçbir direnişe müsamaha göstermedi, özellikle de rakiplerinden. Bu güne kadar öyle kaldı.

Kendi sektörlerinde de lider olan dünya markaları PayPal (7.), Netflix (17.) ve Google (19.) ile SAP gibi yerel küresel güçler (33.) Almanya’da faaliyet gösteren en saygın 100 şirket arasında yer alıyor. Allianz (37.), Beiersdorf (38.) ve Otto Group (66.), son yıllarda çok saygı gören ve birçok sıra kazanan bir dörtlü.

Her yıl olduğu gibi, imajın kendisinin sadece bir ön yargı olduğunu kibarca hatırlatıyor, Almanya’nın En Saygın 123 Şirketi arasına giremeyen ve Almanya’nın En Beğenilen Şirketleri ünvanını almayan tüm şirketlere izin verildiğini belirtiyoruz. yarın itibarlarını geliştirmeye başlayabilirler.

Bunu akıllıca ve terbiyeli bir şekilde yaparsanız, yeterli paranız, sabrınız ve biraz da şansınız varsa, (muhtemelen) kesinlikle başaracaksınız.