Seyahat acenteleri yanıltıcı reklamlara karşı uyarıyor

Tatil yaklaşıyor ve gezi düzenleme isteği artıyor. Sosyal ağlar çoğu zaman ilham almak ve bir yer hakkında daha fazla bilgi edinmek ve aynı zamanda belirli bir destinasyonu nasıl ziyaret edeceğiniz konusunda ilk elden bilgi edinmek için çok iyi bir araçtır.

Ama içinde aramak Teklifler, fikirler, tavsiyeler ve iyi fiyatlar nedeniyle, dolandırıcılıklardan kaçınmak için seyahatlerin rezervasyonlarının şu tarihte yapılması gerektiğini unutmamak önemlidir: yetkili acenteler Turizm ve Ulusal Spor Bakanlığı tarafından.

Bu uyarı ne için? Neye sosyal medya kullanıcıları (veya etkileyicileri) tespit edildi) izin alınmadan veya bir seyahat acentası ile herhangi bir ilişkisi olmaksızın turistik ürün veya hizmet satan kişiler.

“Sosyal ağlarda çok sayıda iletişimci var. bilinçli ve saygılı bir görev 5.000’den fazla Arjantinli seyahat acentesini temsil eden Arjantin Seyahat ve Turizm Şirketleri Federasyonu FAEVYT’nin başkanı Andrés Deyá, “Stratejik müttefiklerimizin iletişimcileri olarak bile bir parçası olan destinasyonların ve turistik ürünlerin farklılıkları ve çekicilikleri hakkında bilgi vermek” diye açıklıyor.

“Fakat bir görev diğeriyle karıştırılmamalı. İletişim kurmak bir şeydir ve Çok farklı bir şey daha pazarlamaktır.. Bu nedenle yanıltıcı reklamlara kapılmamaları ve her zaman nitelikli bir seyahat acentesine başvurmaları çok önemli” diye uyarıyor Deyá.

Yetkili kurumların bir dosya numarası vardır. Fotoğraf Shutterstock

Kısacası, etkileyiciler muhteşem destinasyonlar gösterebilir ancak gezileri satamazlar.

Bir seyahat acentesinin yetkili olup olmadığını nasıl bilebilirim?

-Fiziksel bir seyahat acentesi olması durumunda, adresin, yetkili olup olmadığını ve kayıtlı olup olmadığını kontrol etmelisiniz. dosya numarası.

-Online bir ajans ise sitenin “sanal tesis” olarak etkinleştirilmesi ve “.tur.ar” alan adına sahip olması gerekmektedir.

-Ulus Turizm ve Spor Bakanlığı’nın internet sitesinde (www.argentina.gob.ar/turismoydeportes/agencias/turistas) bir acentenin yetkili olup olmadığını doğrulamanızı sağlayan bir arama motoru bulunmaktadır.

-Bu hukuki konuların ötesinde, aynı zamanda önemlidir. Bir seyahat acentesinin geçmişini bilmekdiğer müşterilerin deneyimlerini dikkate almak ve acentenin seyahat acentası kuruluşlarına ait olup olmadığını dikkate almak, bu da ciro katan bir gerçektir.

Yasadışı turizm hizmetleri: tespit ve raporlama

Bu, FAEVYT’nin şüphelenmeyen yolcular için sorun yaratabilecek durumlar hakkında ilk uyarısı değil.

Nereye gidiyoruz?  Etkinleştirilen sitelerde gezi satın alın.  Fotoğraf ShutterstockNereye gidiyoruz? Etkinleştirilen sitelerde gezi satın alın. Fotoğraf Shutterstock

Varlık bir Sosyal Ağlar Laboratuvarı -beş yıl önce oluşturulan- yanıltıcı paylaşımlara izin verilmeden turistik ürünler pazarlayan yasa dışı profilleri tespit etmeyi ve raporlamayı amaçlıyor.

Laboratuvar kurulduğu günden bu yana bulmayı ve bulmayı başarmıştır. 16.500’den fazla profili “düzensiz durumda” rapor edin ağlar üzerinde turizm ürünleri sunan

“Düzensiz durum” ne anlama geliyor?

-Doğru şekilde etkinleştirilen ancak verilerini (dosya numarası, web sitesi vb.) yanlış görüntüleyen ajanslar.

-Turistik ürünleri satmaya yetkili veya kayıtlı olmayan yasa dışı profiller.

Seyahat acenteleri yanıltıcı reklamlara karşı uyarıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön